Ainda não confirmou o seu endereço de e-mail

2 Compact powder boxes - Art Deco motif

Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar
Referência do lote 6749383

Licitação válida!

Para poder licitar, é necessário Iniciar sessão ou criar uma conta gratuita.

Já está registado?

Novo utilizador?

Crie uma conta gratuita

A aguardar extensão Lote terminado Aberto a licitações em Lote termina em: A oferta expira a:

Licitação atual €38
Licitação mínima seguinte €43
Localização: Holanda
Taxa de leilão: 9% da licitação vencedora
Envio para Estados Unidos: €25,95

Nenhuma licitação.

€38 Licitador 8045
14-10-2017 14:09:25
€33 Licitador 9896
14-10-2017 13:57:08
€32 Licitador 3370
14-10-2017 13:57:08
€26 Licitador 3370
14-10-2017 12:08:56
€21 Licitador 2840
14-10-2017 10:08:13
€20 Licitador 9466
14-10-2017 10:08:13
€15 Licitador 2840
14-10-2017 06:50:00

1930s (France) and 1940-1950 (England)

Designers unknown in vintage condition, 1930s.
This beautiful gold plated compact powder boxes come from the so-called Art Deco period.
For collectors or as a chic item on a dressing table.
Both are made of steel, gold plated and each decorated with a special Art Deco design.

Left powder box:
. Includes a lipstick holder in which a small lipstick could be placed at the time
. External dimensions: 9.2 x 7.2 cm (lxw) Deep: 10 mm, at the height of the lipstick holder: 20 mm
. Size powder compartment: 5.2 x 1.7 cm
. Size mirror: 6.3 x 5.7 cm

Right powder box, brand ' Melissa ', made in England.
Probably produced at the time of the coronation of Queen Elisabeth/UK.
It still has the original fabric holder in vintage condition.
The front is adorned with a black pattern, the back has a beautiful shell relief.
The inside has a lockable compartment and is also adorned with beautiful ornaments.
Size:
External: widest part 10 cm, height 6 cm
Powder compartment: 5 cm
Mirror (oval): widest part approx. 8 cm

Delivery: registered

Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

Nl JUhbwRO  

Avaliação: 100.0
Avaliações feitas: 41
Membro desde: 13 setembro 2014
  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    moet er wel nog geld bijleggen om de kruk in goede vintage conditie te krijgen.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    PRF 22 abril 2018

    Resposta do vendedor
    Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Oh ja, wat een ongelooflijke trap onder de gordel. U had t ook bij ond kunnen laten! Had u graag uw geld teruggeven. What you see on the photo is what you get! En daarop hebben mijn kinderen in hun jeugd piano leren spelen. Ik ben er kapot van! Verchroomd is verchroomd. Er zijn genoeg vintage krukken voor 170 euro te koop op Catawiki!
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar
  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    levering volgens omschrijving. prima
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    eendenvijver 24 outubro 2017

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    het is een hele mooie lamp die ik gekocht heb.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    johnvandem 1 junho 2017

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    parcel was under a heavy rain..
    butt
    item delivered in good conditions!
    very good package!
    thanks
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    GoldSmilesBySilver 22 abril 2017

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Perfect!
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    sluiijf 17 março 2017

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Sehr schöne Uhr Ich bin sehr zufrieden
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    gummibandl 30 novembro 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Affiche was helaas beschadigd. Was niets over in de beschrijving te lezen.
    Verdere afhandeling was zeer correct en snel.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    gramparsons 10 novembro 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Top!
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    Juliya 21 julho 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    tempi celerissimi e oggetto assolutamente conforme alla descrizione
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    massimoc 7 julho 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Leuke koop.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    Ritmeester01 5 julho 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Super snelle levering. Alles ontvangen naar behoren.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    Sigtyr 4 julho 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Nice piece of retro, I love it...
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    Bebos 21 junho 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    snelle levering.
    het horloge wat ik zocht en werkt ook.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    dicklies 14 junho 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    echt snel verstuurd!
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    tvanderzijden 22 maio 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    erg leuk item, vriendelijke prijs, snel en correct verzonden. Mijn dank.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    zoldermodel 30 março 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    gewoon zoals het hoort !
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    gdmc 25 março 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Parfait
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    merrheim 1 março 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    everything perfect!
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    goldschreiner 29 fevereiro 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Vriendelijk, maar slecht bereikbaar bij ophalen grote objecten.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    PetervanNiekerk 25 fevereiro 2016

    Resposta do vendedor
    Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Dank voor uw feedback. Jammer, dat het neutraal is. We zijn geen bedrijf en hebben u telefonisch naar onze locatie geleid. Het is niet onze schuld, dat de gemeente den haag al jaren met wegwerkzaamheden bezig is en dat gps systemen dit niet kunnen bijhouden. Vriendelijke groet
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar
  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    prima
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    gioia1989 25 fevereiro 2016

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Correcte afhandeling!
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    lijnbewaker 28 dezembro 2015

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Verpakking in orde en item naar tevredenheid. Helaas lange levertijd (14 dagen) door (mis)communicatie.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    Skroets 19 agosto 2015

    Resposta do vendedor
    Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    Beste Skroets,
    Wij hebben wel degelijk Catawiki ingelicht. Zie onder
    Wij lazen het bericht van betaling op 10 aug in een intercafe (in de bergen geen mobiel bereik helaas)
    Heel vervelend dat Catawiki u niet op de hoogte heeft gesteld!
    Dank voor een andere feedback
    Mvg
    Hbw George Bung



    Op maandag 10 augustus 2015 heeft HBW Bung <ju.hbw.ro@gmail.com> het volgende geschreven:
    Dank voor uw bericht!
    In verband met afwezigheid in het buitenland tot as zondag, zullen wij de verzending volgende week maandag verzorgen.
    Wij verzoeken u vriendelijk de koper hiervan op de hoogte te stellen aangezien ons internet bereik zeer slecht is. Bij voorbaat onze dank.
    M vr gr
    HBW GEORGE

    Op woensdag 5 augustus 2015 heeft Catawiki <administratie@catawiki.nl> het volgende geschreven:

    Betaling ontvangen Catawiki veiling
    Beste JUhbwRO,

    Wij hebben zojuist de betaling ontvangen van één of meer kavels van de Catawiki veiling.

    Wij hebben hiervoor een order aangemaakt in je shop op Catawiki. Je kunt de order bekijken via de volgende link:
    http://www.catawiki.nl/shop/view_order/78957cba-3bbb-11e5-907f-04bcaafbcba1

    In het geval van verzenden:
    Wij hebben aan de koper aangegeven dat de kavel(s) na 1-3 dagen verstuurd worden naar het onderstaande adres. We hebben de koper verzocht direct contact
    op te nemen als hij/zij het naar een ander adres wil laten sturen of
    speciale wensen heeft met betrekking tot de verzending.
    Albert van Opijnen
    Isoldestraat 1
    3194 VE Hoogvliet (gem. Rotterdam)
    Nederland

    Zodra de kavel(s) verzonden zijn graag de status van de order veranderen in 'verzonden' en het Track & Trace nummer invoeren, zodat de koper hierover wordt geïnformeerd en zijn/haar zending kan volgen.

    In het geval van afhalen:
    Zodra de kavel(s) afgehaald zijn graag de status van de order veranderen in 'afgehaald'.

    Deze kavel(s) worden op woensdag 19/08/2015 uitbetaald, ervan uitgaand dat de levering goed is verlopen.

    Met vriendelijke groet,


    Lex Slot
    Catawiki veilingmeester

    Wekelijkse veilingen met unieke objecten
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar
  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    In goede orde ontvangen.
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    lijnbewaker 1 agosto 2015

  • Nota: Alguns elementos nesta página podem ter sido traduzidos automaticamente.
    in goede staat ontvangen
    Ver traduzido Traduzido automaticamente. Desligar

    Caspari 9 março 2015

Ver tudo em 41 avaliações

Entrega

O vendedor enviará o(s) artigo(s) no prazo de 3 dias após ter recebido confirmação do pagamento.

Os custos de envio são apenas para destinos no continente.
Mais informação

Custos de envio

Estados Unidos €25,95
Alemanha €14,65
Bélgica €14,65
Canadá €25,95
Dinamarca €14,65
Espanha €14,65
França €14,65
Holanda €8,60
Irlanda €20,15
Itália €14,65
Luxemburgo €14,65
Noruega €20,15
Polônia €20,15
Portugal €20,15
Reino Unido €14,65
Suécia €14,65
Suíça €20,15
Áustria €14,65
Resto da Europa €14,65
Qualquer outro lugar €25,95

Se ganhar mais que um lote do mesmo vendedor no mesmo leilão, só tem que pagar os custos de transporte uma vez. Neste caso, só paga os custos de envio mais altos.

Tem uma pergunta sobre este lote?

Contacte a nossa equipa de apoio ao cliente

Todos os nossos leilões estão sujeitos a supervisão notarial 

Opções de pagamento

Visa Mastercard Multibanco Sepa_credit_transfer

Partilhe este lote com os seus amigos

Lamentamos, mas não nos é possível aceitar a sua licitação

Devido a um pagamento pendente, neste momento não lhe é possível licitar na Catawiki.

Assim que o seu pagamento for processado, poderá voltar a licitar imediatamente. Atenção: se decidir pagar através de transferência bancária, poderá demorar até 2 dias úteis a processar o seu pagamento. Por isso, recomendamos que utilize um dos métodos de pagamento direto disponíveis na nossa página de pagamento.

Pague agora

X
Ainda não está registado?
Ao criar a sua conta gratuita na Catawiki, poderá licitar num dos 35 000 objetos especiais que temos para leilão todas as semanas.
ou Iniciar sessão